Salutare tuturor! Numele meu este Stefan!

Creat de ripanustefan, Martie 05, 2016, 02:49:02 AM

« precedentul - următorul »

ripanustefan

                    Va salut! Numele meu este Stefan, am 23 de ani, sunt inginer agronom si masterand in tehnologii agricole alternative. In cei 4 ani de facultate, m-am tot asteptat sa existe si ceva tangente cu apicultura, insa acestea s-au rezumat doar la o scurta prezentare in cadrul cursului de entomologie.
                   Spre deosebire de ceilalti care asteapta etapa de ,,pensionar,, pentru a practica aceeasta activitate, eu consider ca pot avea o evolutie mai eficienta si multumitoare daca o sa incep intru-un viitor mult mai apropiat (anul asta, si nu sper, sunt sigur si dornic). Sunt constient de beneficiile acestei minunate vietati in cadrul activitatii pe care o desfasor momentan (administrez o suprafata de teren, in cadrul unei ferme) si imi doresc sa am acest aliat de partea mea si sa ne cunoastem mult mai bine :) .
                    Va marturisesc ca acest forum a avut un impact important asupra dorintei mele in a acumula cat mai multe informatii, si mai ales informatii pertinente ( reactia mea la rasfoirea forumului a fost de genul ,,chiar se poate, cand sunt atat de multi oameni dornici sa isi imparta cunostintele si sa ajute cu sfaturi,,). De aceea ma consider deja un incepator norocos, sper sa cunosc cat mai multi oameni deschisi si abia astept sa revin cu informatii despre evolutia mea! :)