Jos

Autor Subiect: Stuparitul nou de C. L. Hristea - Biblioteca  (Citit de 1575 ori)

Offline Blackul

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
Stuparitul nou de C. L. Hristea - Biblioteca
« : Noiembrie 13, 2015, 12:59:02 p.m. »
Salutare tuturor! Sunt un apicultor incepator si doresc sa ma documentez in aceasta iarna pentru a putea incepe cu primii mei stupi in primavara... Am inteles ca Biblioteca include si Stuparitul nou de C. L. Hristea. Daca este posibila descarcarea, rog un moderator sa ma ajute cu un link in acest sens. Multumesc mult in avans! O zi frumoasa tuturor! Blackul

Offline Dan Pașca

• Sr. Member
  • Mesaje postate: 328
  • Tot timpul este loc de mai bine
Re: Stuparitul nou de C. L. Hristea - Biblioteca
« Răspuns #1 : Noiembrie 13, 2015, 03:42:37 p.m. »
Bun venit colegu,   o indrumare gasesti pe google STUPARITUL  DE HTISTEA    prima carte din 1932 cred ,are 900 si ceva de pagini,citeste cartea asta si pe urma poti sa iti iei cativa stupi.Spor in studiu:)   si sper din primavara sa avem un nou coleg

Offline Closcutz

• Sr. Member
  • Mesaje postate: 286
« Răspuns #2 : Noiembrie 13, 2015, 04:15:08 p.m. »
Eu am terminat-o de citit ieri de pe scribd. Trebuie sa-ti faci cont acolo si sa incarci si tu materiale...in word, carti, pdf ce ai prin calculator si apoi iti da dreptul sa citesti gratuit.

Offline Calin Catalin

• Sr. Member
  • Mesaje postate: 467
  • Bailesti - Dolj
« Răspuns #3 : Noiembrie 13, 2015, 10:49:27 p.m. »
Salutare tuturor! Sunt un apicultor incepator si doresc sa ma documentez in aceasta iarna pentru a putea incepe cu primii mei stupi in primavara... Am inteles ca Biblioteca include si Stuparitul nou de C. L. Hristea. Daca este posibila descarcarea, rog un moderator sa ma ajute cu un link in acest sens. Multumesc mult in avans! O zi frumoasa tuturor! Blackul
Cum va numiti?
De unde sunteti?
Deschideti o pagina personala sa va cunoastem mai bine.

Gasiti pe google mai multe variante