eclozare

Creat de Dacul, Iulie 17, 2014, 07:56:28 PM

« precedentul - următorul »

Dacul

Buna seara!Sunt incepator si am intr-o familie vreo 6 botci care au fost capacite incepind cu joi sau vinerea saptaminii trecute.As vrea sa prind macar doua si pe a treia sa o las familiei respective dar nu stiu exact la cite zile dupa capacirea botcii eclozeaza matca.Daca s-a mai scris imi cer scuze dar nu am acum f mult timp sa caut.Multumesc anticipat pt eventualele raspunsuri!

TDI

8-10, ca sa acoperim extremele. 9 de obicei. Tine minte, informatia asta te ajuta daca stii exact când au fost capacite.

Dacul

Multumesc TDI.Saptamina trecuta miercuri le-am vizitat si nu era capacita niciuna,simbata seara erau capacite trei.Stiu si ordinea in care au fost inchise.O sa trec miine sa le vad.Cele bune!

jenica67

#3
          Larva de matca este capacita dupa 8,5 zile. Deci daca sambata le-ai vazut capacite (pe elea 3), erau in ziua a 9-a. Deci sambata viitoare, vor fi in ziua a 16-a cand vor ecloza. Daca vrei sa ti din ele, vineri ar trebui sa le decupezi si sa le bagi in bigudiuri, sau in ceva cutie din plasa, sa nu se omoare intre ele.
Ar fi simplu, daca nu ar fi asa de complicat, sau ne pare numai noua ?

oroles

Salutare!