Hitachi vs makita

Creat de silvius, Iunie 26, 2014, 09:45:28 AM

« precedentul - următorul »

silvius

Vreau sa cumpar o masina de infiletat cu acumulator am gasit o Makita la 649 lei si un hitachi un pic mai slab dar care ma multumeste la 350 lei. Merita diferenta de pret makita avand in vedere ca si hitachi zice ca ai din gama profi?
http://www.youtube.com/channel/UCR3DP1eqZG_3QABNhd6pz_g"  - Poti vizita si canalul meu YouTube :)

sandupop

Eu as prefera Makita, am reusit sa imi procur toate sculele de mana de la acesta firma si sunt foarte multumit....dar nici Hitachi nu e de aruncat, .....depinde cat de des le folosesti. :hi:
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

silvius

nu foarte des mai mult pentru prins lazile in holsuruburi si ocazional pentru desfacut o mobila etc
http://www.youtube.com/channel/UCR3DP1eqZG_3QABNhd6pz_g"  - Poti vizita si canalul meu YouTube :)

sandupop

Pentru astfel de activități eu as vrea sa-mi cumpăr o surubelnita electrica cu fir, (sau sa fac un alimentator la cea veche) . La surubelnita pe care o am eu dupa 4 ani s-a dus acumulatorul.
Nu trageti!! ...Sunt incepator.

dodo79

Citat din: silvius din Iunie 26, 2014, 10:39:29 AM
nu foarte des mai mult pentru prins lazile in holsuruburi si ocazional pentru desfacut o mobila etc
ptr astfel de activitati merita ce e mai ieftin(dintre cele 2)
eu tot Makita am :)dar o folosesc in constructii.

marius_vfp

sunt ferm constient de faptul ca suntem prea saraci pentru lucruri ieftine si ne aruncam la cele scumpe insa nu totdeuna cele scumpe sunt si potrivite pentru activitatile obisnuite ,
parerea domnului sandupop o gasesc ca fiind cea mai potrivita ,
folosesc de mai bine de 3 ani DOAR PENTRU INFILETAT suruburi in stupi ,filetante uzate noname la care le-a murit acumulatorul , le alimentez la surse de calculator de 12v sau redresorul auto ,