pavilion cu stupi din poliuretan

Creat de dodo79, August 10, 2013, 09:43:11 PM

« precedentul - următorul »

dodo79

buna.dupa cum am mai scris sunt incepator dar tare as vrea sa stiu daca are cineva pavilion cu stupi din poliuretan(farostup) ptr pastoral sau se folosesc doar cei din lemn.multumesc

pharaonu75

Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

dodo79

multumesc mult.vad ca se folosesc magazii de 1/2.sa inteleg ca magaziile de 1/2 sunt mai eficiente in pastoral decat cele 3/4?sau se folosesc ptr ca se imparte mai bine pavilionul pe 2 randuri orizontale egale.daca poate cineva sa imi dea detalii va rog mult sa o faceti.multumesc

pharaonu75

Pavilionul din clip este pe trei randuri de stupi!

S-a mai discutat pe forum despre cat 1/2 vs cat 1/1.
Doua avantaje majore ale catului 1/2 ar fi:
- o mai buna manevrabilitate, deoarece este mai usor decat cel de 1/1;
- se poate obtine mai usor miere monoflora;
Planurile nu inseamna nimic. Planificarea e totul. (Dwight Eisenhower)<br />Sun Photo     YouTube

xvader

iar ca dezavantaj, inca un tip de rama in stupina.

dodo79

multumesc ptr raspuns.ptr rame nu e o problema.am deja caturi si de 3/4 si 1/2.rame la fel.deocamdata folosesc caturi de 3/4 ptr ca sunt stationar. pun 3/4 peste 1/1si al doilea 1/2.matca sa obisnuit sa ponteze 2-3 rame si in catul de 3/4.mie imi convine ptr ca sunt la inceput si vreau sa le inmultesc.(asta bineinteles la anu).

dodo79

dupa ce am urmarit mai atent filmuletul am observat ca scoate o rama cu puiet de trantor si o elimina.imi puteti spune de ce a facut asta?daca imi dati si numele proprietarului de pavilion va cinstesc cu o :beer: sau  : sampanie: .multumesc

Kiwi Bee

Citat din: dodo79 din August 14, 2013, 10:29:20 PM