Alexandru Fl.

Creat de alexandrufl, Februarie 17, 2013, 06:44:14 PM

« precedentul - următorul »

alexandrufl

Salut tuturor membrilor acestui forum!
Ma numesc Alexandru Florin, resedinta si stupina mea se afla in comuna Vadu Pasii jud. Buzau. Sunt un incepator in ale apiculturii avand momentan 30 de stupi. Mentor si coleg de serviciu: Baciu Octavian. Zona in care ma aflu nu ofera conditii prielnice pentru dezvoltarea continua a familiilor, pastoralul fiind singura solutie de eficientizare a activitatii.
Populatie...multa, oameni...putini!

cazacu marius

macin-Tulcea

alexandrufl

Populatie...multa, oameni...putini!

bee_lover

Bine ai venit  :hi: te asteptam cu poze, filmulete...  :hi:

dorindafi

 :hi: bun venit
sa nu te sperie faptul ca va trebui sa mergi in pastoral ca vei avea numai de cishtigat , mult mai mult ca in statzionar
ca sunt cheltueli mai mari shi uneori pierderi e adevarat dar vei fi mu8lt mai cishtigat  :hi:
CODUL  e   LEGEA
         0763650092

G. Iulian

Bine ai venit! Începător iești poate pe forum că doar nu ai început direct cu 30 de stupi  :D . Succes în această activitate.  :hi:  :hi:  :hi:

Obombo

Bine ai venit pe Apiardeal!

Razvan HD

Bine ai venit !
Va doresc un an bun din toate punctele de vedere si o iernare in continuare !
Numai bine !




Razvan HD  :hi: :hi: :hi:
"Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc.."

silviu

   Bun venit "incepatorule" Si eu care credeam ca la 30 de stupi si 3-4 ani de exp.treci in categoria calfelor.
Sanatate si numai bine  :welcome:
         Cu stima,
             Chis
"Dumnezeu nu ne cere minuni.Acelea le face EL."
     Arhm.Arsenie Boca

alexandrufl

#9
Dadant pe 10 rame, cat de 1/2, caturi si capac in falt, funduri AV,productie proprie.
Populatie...multa, oameni...putini!

silviu