Stupul vertical 12 rame si cat de 1/2, tip stuparul.ro

Creat de aportase, Iunie 06, 2012, 03:29:40 PM

« precedentul - următorul »

aportase

Va propun in dezbatere un stup interesant. Sunt incepator, am numai 5 familii, cumparate de la un prieten. Iubesc albina din adolescenta, nu am reusit sa am stupi pana in aceasta primavara. Locuiesc la munte, 1000m altitudine, intre Valea Jiului si Retezat.  Daca prind un borcan de miere de la stupina mea, pana in septembrie, sunt fericit, nu doresc afaceri mari. O fac din pasiune si, drag de natura.
Am cumparat doi stupi din aceast model, am vazut si propunerile stupului BIO - Ursu, dar ca incepator, nu prea am inteles mare lucru. Chiar daca am citit deja 5 carti de apicultura, zeci de ore de video pe internet si, citesc fest forumurile de specialitate. Sper sa intru in iarna, cu cel putin 8 familii in acest stup.

Stupi verticali 12 rame, fund antivaroa, cat magazie, podisor hranitor


Stupi verticali 12 rame, îmbunătățiți. Sunt compuși din:

Soclu anti-varroa cu șubăr ce ușurează efectuarea tratamentului cu Varachet
Corp 1/1 rame STAS
Magazin de recoltă rame 1/2 cu șipcă de ghidaj
Podișor hrănitor multifuncțional cu capac transparent compartiment pentru sirop si compartiment pentru turta.

Capac telescopic acoperit cu tablă zincată.
Se livrează la pachet, cu soclul, podișorul și capacul montate, iar corpul și magazia demontate. Pachetul conține: 2 mânere, 2 coltare de prindere, gratie pentru urdinis, șubăr pentru aerisire, holșuruburi pentru montarea corpului, magaziei și mânerelor.

Caracteristici:

Dimensiune exterioara 495 x 495 mm. Poate fi folosit în pat cald sau în pat rece.
Inaltime cat magazie 170 mm pentru rame de 162 mm.
Corpul și magazia construite cu toleranță pentru rame. Ramele încap în stup și atunci când se încarcă cu propolis.
Soclul anti-varroa eficientizează tratamentul cu Varachet prin mecanismul aerisirii cu șubăr și al gratiei de urdiniș care poate fi închisă ermetic.