podisor

Jos

Autor Subiect: podisor  (Citit de 4428 ori)

Offline valentin27

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 42
  • Rm.Valcea 27 ani
podisor
« : Aprilie 12, 2012, 04:15:15 p.m. »
lucrez la podisoare acuma si vreau sa le acopar cu 70% placaj si 30 %plasa si la cel de proba distanta intre rame si el este de 2 cm si nu vreau sa`l fac reversibil deoarece vreau sa ii fac falturi  sa fie prea mare distanta de 2 cm ???

Offline jonny_it

  • Veteran
  • ******
  • Mesaje postate: 1874
  • Piatra Neamt / Iasi / Vaslui / Oslo
    • http://www.smartbee.ro/
Re: podisor
« Răspuns #1 : Aprilie 12, 2012, 05:03:31 p.m. »
lucrez la podisoare acuma si vreau sa le acopar cu 70% placaj si 30 %plasa si la cel de proba distanta intre rame si el este de 2 cm si nu vreau sa`l fac reversibil deoarece vreau sa ii fac falturi  sa fie prea mare distanta de 2 cm ???

Tot ce este peste 8 mm inseamna crescaturi de ceara.
De ce nu il faci reversibil,  o sa te ajute la transport  :wink:

Offline filip

  • Great Veteran
  • ********
  • Mesaje postate: 3854
Re: podisor
« Răspuns #2 : Aprilie 12, 2012, 05:13:08 p.m. »
Cand construiesti un podisor trebuie avut in vedere si situatia cand peste rame asezi o punga de miere ori turta.
La faza asta podisorul pentru perioada de vara poate avea sita dar sa nu depaseasca distanta dintre rame si podisor 8 mm.
Iar intorcand podisorul sa-ti permita sa asezi o punga cu miere fara probleme.
Exemplu:
http://filip41.sunphoto.ro/Albinutele_mele_dragi/SCZXHRRARIRNUTOEJCF

Iarna opturez sita cu hartie peste care asez un sac de canepa.
http://filip41.sunphoto.ro/Albinutele_mele_dragi/IYIUZJOJWSERMVCWGCH
« Ultima Modificare: Aprilie 12, 2012, 05:21:48 p.m. de filip »
Nu lasa visele sa piara, pentru ca daca visele mor viata nu este decat o pasare cu aripi rupte care nu mai poate sa zboare. (Langston Hughes)

Offline valentin27

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 42
  • Rm.Valcea 27 ani
Re: podisor
« Răspuns #3 : Aprilie 12, 2012, 08:04:22 p.m. »
vroiam sa`l fac cu falt dar cred ca ma razgandesc si`l fac fara ca daca l`as face cu falt sub 2 cm nu pot sa scad mai am de gandit cateva zile

 

Sus