Incepator

Creat de Adyta, Februarie 05, 2012, 08:49:38 PM

« precedentul - următorul »

Adyta

Salut!
Ma numesc Arsenie Victor Adrian, sunt elev in clasa a IX-a si de 1 ani si ceva am luat "microbul" asta si anume albinaritul, am citit 2 carti despre apicultura si citesc forumul asta zi de zi :D asa ca, cred eu ca am cunostiintele de baza pentru a incepe albinartul, asa ca m-am  hotarat sa incep in primavara aceasta cu un stup si sper ca,cu timpul si cu indrumarile dvs. sa reusesc si incet, incet sa maresc "stupina" :D
Cu stima,
Ady

emil.oltean

Bravo AddY.Asa sa faci,sa citesti si sa inveti ca numai asa vei deprinde tainele si secretele albinelor.Nu o sa regreti mai tarziu  cind vei fi mai mare.Ajutor vei primi de la mai multi dar sa fii silitor si serios.

tassevasi

 Bine ai venit  mai Adi ,ne bucuram sa avem un tinar asa de dornuc sa-si mareasca "stupina " cu ajutorul nostru .
  Bravo de ambitie ,altii merg la dicoteca ,tu de ce nu te duci mai degraba  acolo , ca daca ai albine nu prea mai ai timp ,si zici ca ai trait degeaba .
  Curaj  =D> =D>
Numai bine .

dorindafi

bun venit TINERE  :hi:
spune shi de unde eshti ca poate mai e careva pe langa tine sa te ajute  :D
CODUL  e   LEGEA
         0763650092

Adyta

Citat din: tassevasi din Februarie 05, 2012, 09:07:00 PM
Bine ai venit  mai Adi ,ne bucuram sa avem un tinar asa de dornuc sa-si mareasca "stupina " cu ajutorul nostru .
  Bravo de ambitie ,altii merg la dicoteca ,tu de ce nu te duci mai degraba  acolo , ca daca ai albine nu prea mai ai timp ,si zici ca ai trait degeaba .
  Curaj  =D> =D>
Numai bine .
Mie in general imi place tot ce tine de natura si inclusiv de albine si imi doresc foarte mult sa realizez acest lucru, eu zic ca, pentru hobby 10 stupi imi ajung si atunci voi avea timp si de discoteci si alte lucruri    :)

Adyta

Citat din: dorindafi din Februarie 05, 2012, 09:13:12 PM
bun venit TINERE  :hi:
spune shi de unde eshti ca poate mai e careva pe langa tine sa te ajute  :D