Transa a 2-a bani masura 141

Creat de bee_lover, Iulie 30, 2011, 06:34:16 AM

« precedentul - următorul »

bee_lover

Intrebare, ce acte trebuie si cand depuse pentru transa a 2-a la masura 141, rog cei care deja au trecut prin asta sa ne spuna si noua.  ^:)^

bee_lover

Cand trebuie semnata cererea pentru anul in curs?

Kov iulian

Mie mi-sa spus asa , cind se va implini un an de cind am semnat cererea de finantare atunci voi primi o instiintare sa ma prezint sa semnez si a doua cerere de finantare , dar voi avea grija sa sun si eu sa ma interesez pt ca daca dintr-un motiv sau altul nu primesti instiintarea si a trecut o luna se considera ca renunti la bani si nu ii mai primesti . La mine in decizia de finantare e data de 27 -10-2010 deci tot in jurul acestei date 27 a zecea voi trebui sa ma astept sa vina instiintarea .

bee_lover


kissi

Stie cineva daca mai trebuie certificat de producator dupa autorizarea ca pfa? Sau este suficient factura si chitanta. Multumesc.

Kov iulian

Iti trebuie si acel certificat , mie la masura 141 , mi-au cerut atit pfa cit si certificat de producator , cit si autorizare de la DSV .

nicu68


kissi

Si mai trebuie in continuare in anul I, anul II, III sa scoti certificat de producator?

Kov iulian

Citat din: kissi din Septembrie 21, 2011, 09:23:31 PM
Si mai trebuie in continuare in anul I, anul II, III sa scoti certificat de producator?
Normal cred ca da , dar eu ca sa nu mai dau alti bani nu am mai luat in acest an , tot asa la DSV trebuie sa declari in fiecare an daca ai crescut numarul de famili si din cite am inteles platesti 100 de lei de fiecare data ,

kissi

Atunci la ce mai folosesc factuirile de la pfa? Dar mai dau 160 lei la certificat de producator + 100 la DSV + drum la DSV 200 km si se duc banii la stat. Asta e, noi o sa ramanem cu munca. Multumesc pt. raspunsuri.

4unix

Buna ziua,
de la DADR Braila am inteles ca sesiunea de depunere din toamna s-a amanat pentru anul 2012 nu se stie cand in primavara, in plus am inteles ca din toamna  va intra in vigoare o prevedere noua ce presupune obtinerea unui nr. de inregistrare/identificare  pentru fiecare familie de albine, nu stiu exact care este procedura, dar ma pot informa.

Florin_Dan

Eu asa stiu ca autorizatie DSV ( ANSVSA) trebuie daca vinzi in piata.

ami

Pentru transa a doua va rog consultati www.apdrp.ro, dati click pe informatii utile apoi click pe tipizate si la nr. crt. 5 apare "Formulare de Plata pentru Masura 141 - versiunea 13". In fiecare judet probabil se mai solicita si alte documente decat cele specificate in aceste formulare. Recomandarea mea ar fi sa luati legatura cu consultantul care v-a elaborat dosarul cererii de finantare. In ceea ce priveste certificatul de producator in mod normal nu trebuie solicitat de catre un PFA sau I.I. pentru ca acestia au facturier si casa de marcat (daca vindem persoanelor fizice), iar daca vindem persoanelor juridice este in regula factura si chitanta. De asemenea doresc sa mentionez ca nu trebuie sa asteptati nici o instiintare din partea OJPDRP pentru transa doi de plata, pentru ca nu veti primi. Trebuie sa verificati cand a-ti semnat decizia de finantare si aveti timp de o luna sa depuneti cererea de plata pentru transa 2 (adica de la data semnarii deciziei de ex. 26 sept 2010 puteti depune pana pe 26 oct 2011). Este util sa revedeti si prima declaratie de esalonare unde a-ti specificat pe ani luna cand veti depune urmatoarele transe de plata. Nu am vrut sa deranjez acest forum, dar ca si consultant am observat ca sunt multe neconcordante in raspunsuri. Poate va ajuta un pic lamuririle date.

sorin_horezu

Multumim mult de informatii. Pentru anul 2 dosarul trebuie sa contina doar cele doua pagini din model, sau mai trebuie sa contina si ce e trecut in tabel la sfarsitul paginii 1 si inceputul paginii 2????
Cu apicultura nu e asa usor cum crede lumea.

ami

Sunt cateva formulare; cererea de plata, dovada inregistrarii in asociatie, tabelul cu UDE, declaratia pe proprie raspundere, identificarea financiara, raport de executie. Toate astea se trec intr-un opis, dupa care fiecare formular. Unele judete solicita si alte documente, de exemplu pentru dovedirea contului din identificarea financiara se mai anexeaza si un extras de cont (evident al PFA), copie din decizia de finantare, sa aveti si in dosar si in afara dosarului declaratia de esalonare a cererii de plata (daca se intampla sa nu depuneti in luna in care a fost prima cerere de plata atunci aveti declaratia de esalonare rectificativa si un scurt memoriu justificativ), print screen apia si adeverinta medic veterinar care de fapt fac dovada a ceea ce scrieti in acel tabel cu UDE-le, iar pentru comercializare evident factura si bon fiscal (aveti nevoie de cantitati si valori la raportul de executie), mai puteti atasa si copie din planul de afaceri cu privire la planul de cultura si zootehnie (care sunt trecute in acel tabel cu UDE-le). Va atasez si modelul de formualre preluat de pe www.apdrp.ro