Gavrila Florescu Dragos

Creat de dragos2006, Octombrie 14, 2009, 07:18:28 PM

« precedentul - următorul »

D006

Multi ma cunoasteti ca pe un cal breaz dar voi face primul pas in a ne prezenta pentru a ne cunoaste mai bine.
   Cine sunt ?
  M-am nascut in 1973 in orasul  Rm Sarat  jud Buzau am urmat scoala generala in orasul natal iar apoi am plecat la Bucuresti unde am absolvit Liceul apicol "V. Harnaj " apoi am absolvit facultatea de medicina . Am stat in Bucuresti 11 ani numai cu gandul ca intr-o zi ma voi intoarce acasa . Si asa a fost ! . in 1998 m-am casatorit cu Ana -Maria Laura , profesoara de informatica , cu care am doi copii : Liviu-George de 10ani si Stefan - Dragos de 9 ani.
  Acum sunt medic de familie si am trei cabinete medicale in localitati din jurul Ramnicului Iar in Margaritesti pe langa cabinet am si sediul principal al stupinei , mai am o vatra pe raza comunei  Topliceni. Anul acesta am reusit sa trec singur de 200 de familii si sper ca pe viitor sa ajung la un numar de 4 hale plus camion si apoi pot sa ma gandesc la 1000 de familii.
  Voi reveni si cu multe poze .
   Astept pe toti stuparii sa deschida topic in capitolul nou deschis  pentru a fi mai usor sa ne intalnim.

D006

Frumoasa descrierea si ...... poza e deja acolo.
O sa urmez si eu acest exemplu.

D006

O poza care imi aduce aminte de Tulcea 2008 unde ne-am intalnit cam 100 de stupari iar calatoria cu vaporasul pana la Sf.  Gheorghe  va ramane de neuitat.

D006

Ieri Stefan a debutat intr-o competitioe oficiala in cadrul FRF

D006

Fotbal serios la 9 ani...  :hi:

catel

felicitari !  nu exista mai mare bucurie in viata atunci cand te poti bucura de ea, sanatos alaturi de familie, asteptand sa-ti creasca pruncii.
Sa fii DOMN ii o-ntaplare, sa fii OM ii lucru mare !

sfantul spiridon

eu de soare, mult ma tem...
www.sfantulspiridon.sunphoto.ro

valy_cot

Sa fii sanatos si sa reusesti tot ce ti-ai propus.
Tel 0766615731

milu56


filip