tratamene eficiente pt iernat

Creat de dragos2006, Septembrie 02, 2009, 11:19:02 PM

« precedentul - următorul »

D006

sunt incepator . un binevoitor care sa imi spuna ,perioada ,nr. de sedinte si substantele cu care se fac tratamentele eficiente pt.iernat     Va multumesc,si o iernare usoara.

bucovineanu

Pentru  a face tratament eficient cu Varachet forte trebuie sa respectam indicatiile din prospect. Pana acum trebuiau facute cel putin 3 tratamente. Perioada in care facem ultimele trei tratamente, tratamentele pentru iernat, nu este aceeasi pentru fiecare zona a tarii. Se vor face la intervale de 7 zile astfel incat al treilea tratament,  sa fie facut atunci cand nu mai este nici un fel de puiet in stupi, dar in acelasi timp temperatura sa nu fie mai mica de 12 grade.Eu fac 2 tratamente spre sfarsitul lui septembrie si ultimul in octombrie. In prima decada a lui octombrie pun benzile de Mavrirol.

REGALIAN

Citat din: bucovineanuPentru  a face tratament eficient cu Varachet forte trebuie sa respectam indicatiile din prospect. Pana acum trebuiau facute cel putin 3 tratamente. Perioada in care facem ultimele trei tratamente, tratamentele pentru iernat, nu este aceeasi pentru fiecare zona a tarii. Se vor face la intervale de 7 zile astfel incat al treilea tratament,  sa fie facut atunci cand nu mai este nici un fel de puiet in stupi, dar in acelasi timp temperatura sa nu fie mai mica de 12 grade.Eu fac 2 tratamente spre sfarsitul lui septembrie si ultimul in octombrie. In prima decada a lui octombrie pun benzile de Mavrirol.
Va salut, domnule Bucovineanu!O nedumerire: daca puneti benzile de Mavrirol in prima decada a lui octombrie, cand le scoateti?Nu e cam tarziu?
  Cu stima, ceva mai-din-deal(Brodina).

bucovineanu

Le scot in primavara, nu e nici o problema. Daca benzile se pun mai de vreme, albinele le vor propoliza, fapt ce scade din eficienta tratamentului. Eu asa procedez.

D006

benzili de mavrirol se pun sub podisor? nu am folosit asemenea benzi

D006